Kaubale ise järele tulles tuleks arvestada, et see ei pruugi alati olla kõige kiirem viis kauba kättesaamiseks.
Kaubale ise järele tulles tuleks asjatu käigu vältimiseks helistada telefonil 6 728 374 ja oma tuleku aeg eelnevalt kokku leppida.
Kui soovite veenduda kauba olemasolus ja meie kohalolekus, siis palun helistage meile enne tellimuse tegemist telefonil 5 034 948.
Kõikide üle 100 € tellimuste kohaletoimetamine on kaubasaajale sõltumata tellimuse mahust või kaalust tasuta.
Kõikide hulgiostjate kauba kohaletoimetamist reguleerib meievaheline ostu-müügi leping.
Kõik ostetud kaubad saadame vastavalt ostja soovile postkontorisse, pakiautomaati või ostja poolt soovitud kohta.
Juhul kui kaup pakiautomaati ei mahu, toimetab selle Eestis asuvale ostjale Itella kuller.
Kui tellimuse eest laekumine toimub enne kella 16:00, toimetatakse tellitud kaup veel samal päeval pakiautomaati ja ostja saab selle kätte järgmisel päeval. Vastav teade saadetakse saajale SMS sõnumina ja e-mailina postkasti. Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on viis kalendripäeva.
Saatmiskulu lisatakse tellimusele vastavalt hetkel kehtivatele hinnakirjadele.
Reklamatsioonid kauba kvaliteedi ja kvantiteedi kohta tuleb esitada hiljemalt 7 päeva jooksul peale kaupade vastuvõtmist ostja laos müüja või transpordiorganisatsiooni volitatud esindajalt. Müüja kohustub põhjendatud reklamatsiooni korral tarnima vastava koguse ümbervahetamisele kuuluvat kaupa 7 päeva jooksul peale õigeaegselt laekunud pretensiooni kättesaamist.
Kõik tellimused toimetatakse Ostjani tähituna.
Kaup toimetatakse Ostjale lähimasse postkontorisse või pakiautomaati hiljemalt 5 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasutud summa laekumist.
Juhul kui makseviisina soovitakse kasutada tasumist postkontoris või pakiautomaadis, antakse kaup vedajale üle hiljemalt järgmisel tööpäeval.
Kui makseviisina soovitakse kasutada panga deebet- või krediitkaarti, valige makseviisiks Paypal.
Kui tellimus tehti nädalavahetusel või riiklikul pühal, saadetakse tellitud kaup esimesel tööpäeval pärast nädalavahetust või riiklikku püha.
Peale postiteatise väljastamist hoiab Eesti Post saadetist oma laos 15 päeva. Juhul, kui klient ei lähe oma pakile õigeaegselt järele, saadetakse see Müüjale tagasi. Uuesti postitamise kulu Tellijale on 5 €.
Kui Sul tekib muid transpordiga seotud probleeme, kontakteeru meie klienditeenindusega teleonil 6728 374 või meiliga keilar@keilar.ee