Transport

  • Kaubale ise järele tulles tuleks arvestada, et see ei pruugi alati olla kõige kiirem viis kauba kättesaamiseks.
  • Kaubale ise järele tulles tuleks asjatu käigu vältimiseks helistada telefonil 6 728 374 ja oma tuleku aeg eelnevalt kokku leppida.
  • Kui soovite veenduda kauba olemasolus ja meie kohalolekus, siis palun helistage meile enne tellimuse tegemist telefonil 5 034 948.
  • Kõikide üle 100 € tellimuste kohaletoimetamine on kaubasaajale sõltumata tellimuse mahust või kaalust tasuta.
  • Kõikide hulgiostjate kauba kohaletoimetamist reguleerib meievaheline ostu-müügi leping.
  • Kõik ostetud kaubad saadame vastavalt ostja soovile postkontorisse, pakiautomaati või ostja poolt soovitud kohta.
  • Juhul kui kaup pakiautomaati ei mahu, toimetab selle Eestis asuvale ostjale Itella kuller.
  • Kui tellimuse eest laekumine toimub enne kella 16:00, toimetatakse tellitud kaup veel samal päeval pakiautomaati ja ostja saab selle kätte järgmisel päeval. Vastav teade saadetakse saajale SMS sõnumina ja e-mailina postkasti. Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on viis kalendripäeva.
  • Saatmiskulu lisatakse tellimusele vastavalt hetkel kehtivatele hinnakirjadele.
  • Reklamatsioonid kauba kvaliteedi ja kvantiteedi kohta tuleb esitada hiljemalt 7 päeva jooksul peale kaupade vastuvõtmist ostja laos müüja või transpordiorganisatsiooni volitatud esindajalt. Müüja kohustub põhjendatud reklamatsiooni korral tarnima vastava koguse ümbervahetamisele kuuluvat kaupa 7 päeva jooksul peale õigeaegselt laekunud pretensiooni kättesaamist.
  • Kõik tellimused toimetatakse Ostjani tähituna. 
  • Kaup toimetatakse Ostjale lähimasse postkontorisse või pakiautomaati hiljemalt 5 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasutud summa laekumist.
  • Juhul kui makseviisina soovitakse kasutada tasumist postkontoris või pakiautomaadis, antakse kaup vedajale üle hiljemalt järgmisel tööpäeval.
  • Kui makseviisina soovitakse kasutada panga deebet- või krediitkaarti, valige makseviisiks Paypal.
  • Kui tellimus tehti nädalavahetusel või riiklikul pühal, saadetakse tellitud kaup esimesel tööpäeval pärast nädalavahetust või riiklikku püha.
  • Peale postiteatise väljastamist hoiab Eesti Post saadetist oma laos 15 päeva. Juhul, kui klient ei lähe oma pakile õigeaegselt järele, saadetakse see Müüjale tagasi. Uuesti postitamise kulu Tellijale on 5 €.
  • Kui Sul tekib muid transpordiga seotud probleeme, kontakteeru meie klienditeenindusega teleonil 6728 374 või meiliga keilar@keilar.ee
Copyright © 2013-2024 AS Keilar. Kõik õigused kaitstud.