Üle 20 aasta kogemust!

Klienditeenindus

Kohaletoimetamine
  • Eestis asuv ostja saab veebipoest www.keilar.ee ostetud kauba kätte järgmisel tööpäeval. Ise kohale tulles saab kauba kätte kohe. Riigiasutustele ja lepingulistele klientidele väljastame kauba arvega.
  • Juhul kui Tellija ei tule ise saadetisele järele, lisandub alla 40 € tellimustele pakke- ja käsitluskulu 2 €.
  • Kõikide üle 100 € tellimuste kohaletoimetamine on kaubasaajale sõltumata tellimuse mahust või kaalust tasuta.
  • Kõik  Keilar.com e-poest ostetud kaubad saadame Ostjale Omniva (Eesti Post) vahendusel või Post24 pakiautomaati.
  • Tellimused Eesti posti vahendusel toimetatakse Ostjani ainult tähituna.
  • Saatmiskulu lisatakse tellimusele vastavalt hetkel kehtivatele Omniva hinnakirjadele
  • Kui kaup tellirtakse Post24  pakiautomaati ja tellimuse eest laekumine toimub enne kella 16:00, toimetatakse tellitud kaup veel samal päeval pakiautomaati ja ostja saab selle kätte järgmisel päeval. Vastav teade saadetakse saajale SMS sõnumina ja e-mailina postkasti. Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on seitse kalendripäeva.
Privaatsus ja turvalisus
  • .Meie klientide isikuandmed ja andmed nende poolt sooritatud tellimuste kohta on konfidentsiaalsed ning neid kasutatakse vaid tellimuste täitmiseks.
  • Andmed edastatakse vaid kauba kohaletoimetajale tellimuse täitmiseks.
Kaupade tagastamine ja asendamine
  • Kui kaup teile mingil põhjusel ei sobinud, saate selle tagastada 14 päeva jooksul alates sellest ajast kui pakk Teieni jõudis(kauba kättesaamise päevaks loetakse postkontorist või pakiautomaadist kauba kättesaamise päeva)
  • Kaup saatke tagasi aadressil Laki 26 Tallinn 12915.
  • Kui kaup on meieni jõudnud ja korras, tagastame makstud summa Teile esimesel tööpäeval peale kauba meieni jõudmist.
  • Kui soovite, et asendaksime ostetud kauba, mis Teile ükskõik, millisel põhjusel ei sobinud, mingi muu tootega, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega tel:6728 374 või keilar@keilar.com
  • Tagastatav toode peab olema kasutamata ja taganemisõiguse kasutamiseks peab tellija tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba kättesaamise päevaks loetakse postkontorist või Cargobussi terminalist kauba kättesaamise päeva)

 Tellimine

  • Meie poolt väljastatud arve on kehtiv 7 päeva alates selle väljaandmisest. Ärge tasuge arveid peale selle tähtaja mõõdumist, sest kaubad reserveeritakse tellimuse alusel ainult 7 päevaks.
  • Tellimusi saab veebipoes esitada nii sisse logituna kui ka sisselogimata.
  • Igal toote  juures on nupp "Lisa ostukorvi", millel klõpsates lisad toote ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks klõpsa nuppu "Ostukorv".  Kui kõik tooted on valitud ning ostukorvis kirjas, saad vormistada tellimuse. On oluline jälgida, et kõik Maksja ja Kaubasaaja andmed oleksid korrektsed, vastasel juhul ei jõua tellimus Kaubasaajani. Müüja ei vastuta Tellija poolt e-poes sisestatud andmete õigsuse eest!
Maksmine ja hinnad
  • Igal tootel on juures nupp "Lisa ostukorvi", millel klõpsates lisad toote ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks klõpsa nuppu "Ostukorv".  Kui kõik tooted on valitud ning ostukorvis kirjas, saad vormistada tellimuse. On oluline jälgida, et kõik Maksja ja Kaubasaaja andmed oleksid korrektsed, vastasel juhul ei jõua tellimus Kaubasaajani. Müüja ei vastuta Tellija poolt e-poes sisestatud andmete õigsuse eest!
  • Kaupade hinnad on  Eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kaupade eest tasutakse sularahas, ettemaksuarve alusel, Paypali kaudu, pangalinki kasutades või krediitkaardiga.
  • Ettemaksu arve saadetakse peale tellimuse kinnitamist Tellija e-posti aadressile esimesel tööpäeval peale tellimuse laekumist kui tellimus tehti nädalavahetusel või riiklike pühade ajal.
  • Arve tasumise tähtaeg on 7 (seitse) päeva. Kui arve ei ole tähtajaks tasutud, siis Tellija tellimus tühistatakse. Kõik keilar.ee veebipoes pakutavad kaubad on kohapeal laos ning tellimused saadetakse välja hiljemalt ühe tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasutud summa laekumist Müüja arvele. Arve tasumisel tuleb kontrollida kõikide andmete õigsust ning selgitusse märkida arve number.
  • Kui tulete kaubale ise järele, saate kohapeal tasuda nii pangakaardiga kui sularahas.
Tellimuste vaatamine
  • Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikates veebilehe üleval paremal nurgas olevat nuppi "OSTUKORV"
  • Registreeritud kliendid näevad sisse logides ka oma eelmistel kordadel sooritatud tellimusi.
Kliendiinfo haldamine
  • Registreeritud kliendid saavad sisse loginuna näha oma ostude ja ostusoovide ajalugu, 
  • Registreeritud kliendid  saavad sisse logides lisada, kustutada ja muuta kõiki oma andmeid.
  • Kui soovite oma konto ja kõik sellega seotud andmed kustutada, teatage sellest aadressil: keilar@keilar.com või helistage meie klienditeeninduse telefonil 6728 374. Käsitleme Teie soove tööpäeviti kell 9:00-17:00.
Laki 26 Tallinn Eesti Vabariik Tel: 6728 374